Verleid door de biljonair

Rank 3232 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Geld mag voor deze tycoons dan geen rol spelen, ware liefde moet je verdienen... (1) HARTSTOCHT ALS ERFENIS - Julia is stomverbaasd maar dolblij als ze hoort dat ze een flinke som geld erft van haar vader. Misschien zelfs genoeg om haar zieke moeder te helpen. Haar euforie wordt in de kiem gesmoord wanneer de arrogante Randolfo Carducci, een neef van haar vader, haar vertelt dat ze geen cent krijgt tenzij ze trouwt... met hem! (2) ZOETE KWELLING - Winnie is wanhopig; Morgan, haar baas, kan na vijf maanden nog steeds haar naam niet onthouden, terwijl zij elke nacht van hem droomt! Ze besluit haar baan op te zeggen, maar dan gebeurt het ondenkbare: hij opent een klein doosje en stelt haar de vraag die haar dolgelukkig zou moeten maken. Alleen is zijn verzoek niet uit liefde... (3) OP GOLVEN VAN HARTSTOCHT - Archeologe Isobel is woedend als ze een man ziet duiken bij háár archeologische vondst, een Griekse galei. Ze duikt achter hem aan en sleurt hem naar boven. De man, een knappe Siciliaan, blijkt een waardevolle munt gestolen te hebben. Hij wil de munt alleen teruggeven tegen een verrassende prijs: een kus!

Feelgood
Harlequin Holland