Verleid in ketens

Rank 2927 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Angelique is een Française en komt uit een religieus gezin. Ze wil non worden. Haar beide ouders werken als docenten Godsdienst en zijzelf heeft Theologie gestudeerd. Als ze naar New York reist voor een vrouwenweekend met haar nieuwe vriendinnen, wordt ze gedrogeerd, gekidnapt en verleid door een vreemdeling. Angelique is nog maagd en heeft weinig ervaring met mannen. Ze heeft een heerlijke tijd met haar vriendinnen, maar verliest zich in hem en raakt zo steeds verder verstrikt in zijn web. Dit is het eerste verhaal van de Sex en Friends serie over Prudence, Monika, Emma en Angelique. Ze ontmoeten elkaar via een oproep op social media en worden ondanks hun verschillende karakters, afkomst en cultuur, vriendinnen van elkaar. Het enige wat ze gemeen hebben zijn hun ingewikkelde, erotische avonturen. Macht, liefde, haat, romantiek... Volg hen op hun reis door de wereld en lees hun unieke liefdesverhalen.

Feelgood
Sex and Friends