Verleiding aan zee

Verleiding aan zee

Rank 5244 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0

Het tweede deel van een heerlijke serie over droombruiloften op het strand, vol romantische verwikkelingen en een vleugje erotiek

Voor de lezers van Audrey Carlan, Bella Andre, Jessica Clare en Sylvia Day

De jonge weduwe Bella Sunshine-Caldwell focust zich vooral op het opvoeden van haar dochtertje. Daarnaast runt ze het familiebedrijf Sunshine Bridal als weddingplanner. Er is geen tijd voor romantiek.

Toch is het Bella niet ontgaan dat iedere vrouw in de stad haar zinnen heeft gezet op haar collega Gabe. Maar hij verlangt ernaar om verliefd te worden en een gezin te stichten, iets waar Bella nog lang niet klaar voor is. Terwijl Bella en Gabe samenwerken aan een magische winterbruiloft, wordt de afstand tussen hen steeds kleiner en de nachten vuriger. Uiteindelijk begint Bella te zien dat Gabe een man is om voor te vechten.

In de pers
‘Zinderende spanning zoals alleen Jennifer Probst het kan.’ **** Chicklit.nl

‘Gegarandeerd heerlijke leesuurtjes met deze sexy chicklit van Probst.’ **** Leesfanaten.nl

‘Prettige schrijfstijl, humor en de aanwezige chemie tussen beide hoofdpersonages.’ NBD Biblion

Romantiek
Meulenhoff Boekerij B.V.