Huwelijkscontract
  Lees een fragment

Het huwelijkscontract

Gelezen 423 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 87 Favoriet 16 Recensies 15
Literatuur & Romans Lijsten 3 Spots 2   Topics 0
Een huwelijkscontract met strenge regels... Alexa McKenzie is impulsief, runt een boekwinkeltje, heeft het helemaal gehad met mannen én heeft snel geld nodig om haar ouderlijk huis te redden. Ze kan in haar wanhoop niet vermoeden dat de broer van haar beste vriendin haar redder zal worden. Tegenwoordig is hij een machtig zakenman, maar ooit was hij de jongen die haar hart brak. Miljonair Nicholas Ryan gelooft niet in het huwelijk, maar om zijn vaders bedrijf te kunnen erven moet hij trouwen. Wanneer hij ontdekt dat de jeugdvriendin van zijn zus in financiële moeilijkheden zit, doet hij haar een gewaagd aanbod: een huwelijkscontract met een aantal strikte regels. Geen gedoe. Alles zakelijk houden. Niet verliefd worden. Het is maar voor een jaar, dus het kan voor beiden niet moeilijk zijn zich aan de regels te houden. Toch? Het huwelijkscontract is een heerlijk romantisch en opwindend verhaal waarin de seksuele spanning van de pagina's spat. Laat je meeslepen door Alexa en Nicholas en hun onweerstaanbare aantrekkingskracht tot elkaar. +

Romantiek
Ineke de Groot Ineke de Groot
Meulenhoff Boekerij
01 februari 2013
05 februari 2013

Joany de Vries Auteur

Het verhaal ontwikkeld zich zo snel dat je niet echt de kans krijgt om de hoofdpersonen beter te leren kennen

door: Joany de Vries 1 like

Mijn smaak in boeken lijkt zich de laatste tijd aan te passen aan de weersomstandigheden. Waar mijn voorkeur anderhalve week geleden nog uitging naar thrillers, dystopia en dat soort zware kost, snak ik met de eerste zonnestralen juist naar de wat luchtigere boeken. Zo ben ik de afgelopen week...

Reacties op: Het huwelijkscontract