Voor altijd de jouwe

Rank 6962 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Het derde en laatste deel van een verslavende serie over liefdes aan zee, romantische verwikkelingen en het perfecte vleugje erotiek

In het schilderachtige strandstadje Cape May runnen drie zussen een exclusief huwelijksbureau om hun klanten de ultieme sprookjesbruiloft te bezorgen. Maar is er voor de zussen zelf ook een happy end weggelegd?

Taylor Sunshine en Pierce Powers zijn al jaren beste vrienden. Puur platonisch, uiteraard, en vastbesloten dat zo te houden. Maar hun vriendschap komt onder grote druk te staan als Taylor aankondigt weg te gaan uit Cape May. Pierce, geconfronteerd met Taylors aanstaande vertrek, ontdekt bij zichzelf een verlangen naar meer dan alleen maar kameraadschap. Ze sluiten een pact: één zomerse affaire, no strings attached. Aan het eind van de zomer zullen ze dan elk hun eigen dromen najagen. Of komt er een nieuwe droom voor in de plaats?

In de pers

‘Prettige schrijfstijl, humor en de aanwezige chemie tussen beide hoofdpersonages.’ NBD Biblion

‘Zinderende spanning zoals alleen Jennifer Probst het kan.’ **** Chicklit.nl

‘Gegarandeerd heerlijke leesuurtjes met deze sexy chicklit van Probst.’ **** Leesfanaten.nl

Romantiek
Romantiek
Boekerij
13 mei 2021
13 mei 2021

Reacties op: Voor altijd de jouwe