Op zoek naar geluk deel 3

Op zoek naar geluk

Gelezen 178 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 75 Favoriet 3 Recensies 2
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 4 Spots 2   Topics 0

Genevieve MacKenzie heeft haar leven volledigonder controle. Ze heeft alles wat haar hart begeert, staat op het punt om te trouwen met een charmante arts en is zelf een talentvolle ­chirurg. Maar op haar trouwdag vlucht ze tot haar eigen verrassing weg door het raam van de kerk waar haar beste vriend haar letterlijk opvangt.
Als Wolfe zijn beste vriendin op haar trouwdag opvangt na een sprong uit het kerkraam, stelt hij geen vragen. Hij maakt dat ze daar samen wegkomen, vastbesloten om op haar te passen en later de waarheid achter haar wanhoopsdaad te achterhalen. Maar als zijn eigen gevoelens meer dan platonisch blijken te zijn, beseft hij dat hij de vriendschap op het spel moet zetten om zijn eigen hart en de vrouw van wie hij houdt te beschermen.
Kan de vriendschap tussen Wolfe en Genevieve veranderen in iets diepers of is het al te laat voor ware liefde?

Feelgood , Romantiek
Romantiek
Op zoek naar de ware (3)
Boekerij
14 april 2015
14 april 2015

Reacties op: Op zoek naar geluk