Verleiding in Toscane

WINNAAR BOUQUET SCHRIJFWEDSTRIJD 2020
De winnaars van de Bouquet Schrijfwedstrijd nemen ons mee naar prachtige locaties vol overweldigende vergezichten en intieme doorkijkjes. Naar landen waar je op elke straathoek de kans loopt straalverliefd te worden op een mysterieuze, adembenemend knappe voorbijganger die je betovert met zijn zinderende blik.
Calista Rossi is wanhopig. Is het einde voor Deli-Rossi, het Toscaanse familiebedrijf dat al decennialang bestaat, echt nabij? Haar vader gebruikte het alleen maar om zijn extravagante levensstijl mee te financieren, en nu staat het op de rand van de afrond.
Op het nippertje meldt de knappe miljardair Matteo Allegri zich. Hij biedt aan om Deli-Rossi te redden. Aan zijn hulp is wel een voorwaarde verbonden: hij wil het bedrijf in handen krijgen. En om dat voor elkaar te krijgen, moet Calista met hem trouwen.
Alles in Calista komt in opstand: een zakelijk huwelijk is het laatste wat ze wil! Maar als ze het doet, blijft het bedrijf bestaan en behouden alle mensen die er werken hun baan. Dus stemt ze toe.
Maar dan dient zich een nieuw probleem aan. Want hoe houd je een zakelijk huwelijk ook echt zakelijk... als de vonken maar blijven overspringen?
Lees dit sprankelende debuut en beleef de romantiek!

Is Verleiding in Toscane het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verleiding in Toscane