Verleiding

Verleiding

Rank 1509 Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 33 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Spots 1   Topics 0
Ivy Mackenzie baalt als een stekker als ze hoort dat haar vader haar geliefde roze auto heeft uitgeleend. Ze kan er niet veel tegen doen – ze studeert in Londen, en haar vader heeft de auto meegegeven aan een van de footballspelers die hij vertegenwoordigt. Ze stuurt die speler, Gray Grayson, wel even een streng appje dat hij maar beter voorzichtig kan doen met haar auto. Voor ze het weet zit ze de rest van haar reis te appen met Gray, die bijzonder leuk blijkt te zijn.
Wanneer Ivy terugkomt uit Londen en Gray voor het eerst in het echt ziet, is gelijk duidelijk dat de chemistry tussen de twee in het echt net zo goed is als via WhatsApp. Gray valt al snel voor de mooie en gevatte Ivy, maar zij heeft eigenlijk de regel dat ze niet wil daten met cliënten van haar vader en ze is vastbesloten zich aan die regel te houden. Dat wordt lastiger en lastiger – Gray wordt langzaam maar zeker steeds moeilijker te weerstaan…
Romantiek
Game On (2)
Jeannet Dekker
Volt
07 november 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door FranciscavdLinden
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 18,50 Bestel het e-book € 7,99

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe boeken in november - Waar kijk jij naar uit?
03 november 2019 16 reacties
  Meer artikelen van lezers