Verloren in de jungle

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

Alle feiten over de mysterieuze verdwijning van Kris en Lisanne in Panama Op 1 april 2014 keren Kris Kremers (21) en Lisanne Froon (22) niet terug van een wandeling in de jungle van Panama. Maandenlange zoekacties, bemoeilijkt door het slechte weer, leveren niets op. Twee maanden later wordt er diep in de jungle een rugzak gevonden met daarin onder meer hun telefoons en camera, waarop vreemde foto’s gevonden worden. Dit leidde tot wilde speculaties over de verdwijning die tot op de dag van vandaag voortduren. Zijn ze verdwaald, ontvoerd, beroofd?

Marja West en Jürgen Snoeren zetten – in samenwerking met Betzaida Pitti (oud-Officier van Justitie in Panama die in 2014 de zaak leidde) – alle feiten over deze schokkende verdwijning op een rij. Ze kregen toegang tot nog niet eerder openbaargemaakte documenten en spraken een groot aantal deskundigen in binnen- en buitenland. Tijdens hun zoektocht naar de waarheid komen ze tot conclusies die de zaak op zijn kop zet.

Unieboek | Het Spectrum
30 maart 2021
22 april 2021

Reacties op: Verloren in de jungle