Verloren in een open vlakte

Sinds augustus 2018 vecht Mirthe tegen een depressie. Zij merkt dat er nog steeds te weinig kennis in de samenleving is en dat veel mensen niet weten hoe ze moeten omgaan met mensen met een depressie. Ook hoe men erop moet reageren is nog steeds onduidelijk. Deze poëziebundel heeft Mirthe geschreven om haar moeilijke periode te verwerken en er zelf bovenop te komen. Ook heeft deze bundel voor haar een tweede doel: Mensen mee laten kijken in het leven van iemand met een depressie. Op deze manier wordt het voor de samenleving hopelijk duidelijker hoe iemand met een depressie zich voelt en hoe men hierop kan reageren. Het derde doel is dat jongeren die deze bundel lezen, zich niet alleen voelen. Zij wil hen laten weten dat ze deze bundel heeft geschreven terwijl ze dacht aan hoe andere jongeren een depressie of een moeilijke periode zouden ervaren. Ze is er zeker van dat andere jongeren zich kunnen identificeren met hoe zij haar ervaringen heeft beschreven. +

Poëzie
Gedichten (populair)
Uitgeverij Boekscout
07 mei 2021
07 mei 2021

Reacties op: Verloren in een open vlakte