Verlost, en nu ?

In 2019 publiceerde Uwe Porters haar bestseller Verlos ons, waarin ze verhalen uit de verloskamer deelde. Maar Uwe is
meer dan een vroedvrouw, ze is een vroedvrouw die toevallig ook moeder werd.

In haar nieuwe boek, Verlost, en nu? schrijft zij over de periode die start vlak na de verlossing, over hoe allesoverheersend mooi en tegelijkertijd verlammend die kan zijn. Na de bevalling beginnen moeder, partner en kind aan een fase waarin niets zeker is. Op de tast, en gewapend met groot kraamverband, is het zoeken naar evenwicht, diep graven naar die nieuwe identiteit.

Uwe Porters diept het begrip ‘postpartum’ in al zijn facetten uit, tot wat het is, wat het kan zijn en wat het zou moeten
zijn. Ze bespreekt taboes zoals bezoek in je kraamperiode en verschillende vormen van mentale veranderingen, maar bovenal
wil ze een schouder bieden om op te leunen. Een openhartig en herkenbaar boek over de groeipijnen van een moeder.

Is Verlost, en nu ? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verlost, en nu ?