Vermist en vermoord: Tinka van Rooij

Op 26 mei 2004 wordt de jonge, mooie Tinka van Rooij voor het laatst gezien in haar woonplaats Breda. Het is het begin van een aangrijpende vermissingsaffaire, die ons land twee weken lang in zijn greep houdt. Pas op 9 juni komt het stoffelijke overschot van de 27-jarige blondine letterlijk boven water... In de Biesbosch. Tinka blijkt op een gruwelijke manier om het leven te zijn gebracht. Opnieuw volgt een lange periode van onzekerheid. Wie zitten er achter de moord? Waarom moest de Brabantse dood? Zullen de daders worden gevonden en hun gerechtvaardigde straf ondergaan? In Vermist en vermoord: Tinka van Rooij wordt de ontrafeling van dit spraakmakende moordmysterie beschreven door haar eigen vader. Onthutsend, meeslepend en ontroerend. Zelden werd een waargebeurd, Nederlands horrorverhaal zo persoonlijk en beklemmend vastgelegd in een boek.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Vermist en vermoord: Tinka van Rooij het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Vermist en vermoord: Tinka van Rooij