Vermogen en Wijsheid

Vermogen en wijsheid

Rank 4024 Gelezen 360 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 85 Favoriet 39 Recensies 2
Fantasy & SF Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Koning Vlijm is dood door toedoen van zijn eigen zoon Regaal. Zo ook Fitz – althans, dat moet iedereen geloven. Maar met de hulp van zijn bondgenoten en de Wijsheid weet Fitz op te staan uit het graf. Zwaargewond, zowel fysiek als mentaal, duikt hij onder. Het koninkrijk stevent ondertussen op de afgrond af: Regaal heeft de hoofdstad geplunderd achtergelaten, terwijl de rechtmatige erfgenaam, prins Veritas, zich verliest in zijn waanzinnige zoektocht. Alleen Veritas’ terugkeer – of de erfgenaam die zijn vrouw draagt – kan de Zes Hertogdommen nog redden. Maar Fitz kan niet wachten. Gedreven door verlies en bittere herinneringen begint hij aan een gevaarlijke missie: hij moet en zal prins Regaal vermoorden. Terwijl hij wilde stromen van magie in zichzelf ontdekt, begint hij aan zijn laatste, lange reis.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy
Pockets populaire fictie
De boeken van de Zieners (3)
Peter Cuijpers
Luitingh Sijthoff Fantasy