Vers!

VERS! staat boordevol toegankelijke recepten waarvan er zeker een aantal in je vaste repertoire terechtkomen. Van chunky maaltijdsoepen bomvol smaak en kleurrijke, vullende salades tot aromatische stoofpotjes en goddelijke taarten: dit boek voorziet in vrijwel elke behoefte. Met flair en enthousiasme deelt Donal Skehan zijn liefde voor koken met de lezer. Door goede keuzes te maken en de tijd te nemen om te koken en te eten, heeft hij de perfecte balans tussen lekker en gezond gevonden.

‘Donal is een briljante jonge chef die lichte, verrassende, heerlijke gerechten maakt die je direct wilt opeten. Hij is wat hij is: een authentiek talent en een absolute pro.’ Jamie Oliver
‘Donal Skehan is mijn held in de keuken.’ Nigella Lawson
‘Fris, jong en vol enthousiasme. Maar Skehan is bovenal een waar culinair talent.’ Rachel Allen

Recensies (5)

Meer recensies

Is Vers! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vers!