Verscholen achter mijn lach

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 4
Hanna Nissel was veertien jaar toen ze met haar familie vanuit Irak naar Nederland vluchtte. Ze was getraumatiseerd door de jarenlange oorlog en thuis was ze ook niet veilig. Haar vader en haar broer controleerden haar voortdurend en stonden niet toe dat ze met jongens omging. Na jaren van intimidatie en mishandeling bevrijdde ze zich uit deze situatie en kwam in een opvanghuis terecht.
Na een aantal jaren kreeg ze een relatie en met deze man kreeg ze twee kinderen. Ook hij bleek echter een overheersend karakter te hebben. Opnieuw was er voor haar geen ruimte en ze zag zich genoodzaakt, deze relatie te beëindigen. Ze kwam alleen te staan met haar twee kinderen.
Teruggeworpen op zichzelf, begon ze langzaam haar zelfvertrouwen op te bouwen en haar eigen leven vorm te geven. Haar grote innerlijke kracht en de juiste mensen om haar heen, hielpen haar, zich te ontwikkelen tot wie ze nu is: een sterke, dappere en warme vrouw.
Een inspirerend, hoopvol, ontroerend en meeslepend boek.

Waargebeurde verhalen
Uitgeverij Elikser B.V.
06 augustus 2020
06 augustus 2020

Reacties op: Verscholen achter mijn lach