Verslag uit Vietnam

Verslag uit Vietnam

Gelezen 32 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 4 Recensies 1
Feelgood Spots 2   Topics 0
De journaliste Paxton Andrews vertrekt naar Vietnam om voor een bekende Amerikaanse krant verslag te doen van de hevige oorlog die er woedt.
Ze leert veel soldaten kennen: Peter Wilson, die net van de universiteit komt en algauw omkomt in Da Nang. Kapitein Bill Quinn, een doorgewinterde strijder die uiteindelijk zijn lot onder ogen moet zien. De vechtersbaas Tony Campobello die tot in Saigon door zijn verleden wordt achtervolgd.
Paxton Andrews blijft zeven jaar aan het front. Haar leven, en dat van zoveel anderen, zal voor altijd veranderd zijn. Op een manier die niemand heeft kunnen voorspellen...

Danielle Steel is een van 's werelds populairste auteurs. Ze heeft meer dan zeventig bestsellers op haar naam staan. Van haar boeken worden wereldwijd miljoenen exemplaren verkocht en de televisieverfilmingen van haar boeken zijn een groot succes.
Feelgood , Romantiek
Romantiek
Marianne Lakens Douwes
Sijthoff
16 februari 2013

Recensies

Tunnels

door: Gerda ten Wolde 1 like
Na mijn reis naar Vietnam ben ik dit boek gaan lezen. Doordat ik in de tunnels ben geweest kon ik me nog beter inleven in het verhaal. Ik voelde de emoties. Het boek heeft me geraakt.