Versplinterd

Rank 9302 Gelezen 71 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 118 Favoriet 5 Recensies 6
Young adult Spots 7   Topics 0

Kyla weet niet wie ze is. Hoe weet ze wie ze kan vertrouwen? Kyla is Gewist: haar geheugen is volledig uitgevaagd door de Hoeders die het land besturen. Als er ineens toch verboden herinneringen uit een gewelddadig verleden naar boven komen, begint ze te twijfelen. Kan ze haar nieuwe familie wel vertrouwen, en haar vrienden, zoals Ben? Met de hulp van het verzet gaat ze opnieuw ondergronds, opgejaagd door de machthebbers, die haar dood willen hebben. Kyla’s zoektocht naar de waarheid in dit laatste deel van de spannende trilogie leidt tot onthullingen die schokkender zijn dan ze ooit had kunnen bedenken.

Young Adult
10 augustus 2020

Marloes Auteur

Verrassend slotakkoord

door: Marloes

Let op: deze recensie bevat spoilers over voorgaande delen in de serie (Gewist en Gebroken).

Versplinterd vormt het derde en tevens afsluitende deel in de trilogie van Teri Terry. Na twee delen die gekenmerkt werden door een hoog tempo en een behoorlijke dosis fantasie, zet Terry in ...

Reacties op: Versplinterd