Versplinterd_COVER

Versplinterd

Rank 125 Gelezen 6 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 81 Favoriet 1 Recensies 1
Young adult Spots 2   Topics 0
Kyla weet niet wie ze is. Hoe weet ze wie ze kan vertrouwen?

Kyla is Gewist: haar geheugen is volledig uitgevaagd door de Hoeders die het land besturen. Als er ineens toch verboden herinneringen uit een gewelddadig verleden naar boven komen, begint ze te twijfelen. Kan ze haar nieuwe familie wel vertrouwen, en haar vrienden, zoals Ben? Met de hulp van het verzet gaat ze opnieuw ondergronds, opgejaagd door de machthebbers, die haar dood willen hebben. Kyla’s zoektocht naar de waarheid in dit laatste deel van de spannende trilogie leidt tot onthullingen die schokkender zijn dan ze ooit had kunnen bedenken.
Young Adult
Gewist (3)
Imagine YA Books by ImageBooks
15 augustus 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,50 Bestel het e-book € 8,99

Door lezers

Hebban recensie

Marloes Hebban Recensent

Verrassend slotakkoord

door Marloes op 22-08-2019

Let op: deze recensie bevat spoilers over voorgaande delen in de serie (Gewist en Gebroken).

Versplinterd vormt het derde en tevens afsluitende deel in de trilogie van Teri Terry. Na twee delen die gekenmerkt werden door een hoog tempo en een behoorlijke dosis fantasie, zet Terry in Versplinterd een andere tendens in gang: het verhaal lijkt rustiger te worden en er is meer aandacht voor...