Vertrouw mij

Vertrouw mij

Rank 446 Gelezen 8 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 96 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
‘Vertrouw mij’ (Trust Her) van Jessica Vallance is een thriller voor de fans van Clare Mackintosh, B.A. Paris en Ruth Ware.

Charlotte is een pleaser, ze schept er groot genoegen in mensen te helpen. Dus wanneer ze in een steeg een bewusteloze man aantreft, beschouwt ze dat als haar finest hour en regelt ze dat hij in het ziekenhuis terechtkomt. De ouders van de man zijn dankbaar dat ze zich over hem ontfermd heeft, maar zijn zus Rachel is een heel ander verhaal. Rachel mag Charlotte niet en bovendien vertrouwt ze haar niet. Maar ook Rachel heeft zo haar geheimen. Naarmate de tijd verstrijkt groeit het wantrouwen tussen de twee vrouwen. Wie gaat het verst om haar geheimen verborgen te houden? En tot welke prijs?

‘Vertrouw mij’ is het schoolvoorbeeld van een psychologische thriller. De lezer wordt vernuftig op het verkeerde been gezet en meermaals verrast door overrompelende twists.’The Bookseller

Jessica Vallance woont en werkt in Bournemouth. Ze heeft gewerkt als scenarioschrijver en freelancejournalist. ‘Vertrouw mij’ is haar debuut.
De Fontein Romans & Spanning
16 juli 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99 Bestel het e-book € 9,99

Door lezers

Thriller Club / Thrillers juli 2019