Vertrouw op je intuïtie

Je weet het zelf het beste – leer vertrouwen op je intuïtie

De één noemt het intuïtie, de ander een voorgevoel of instinct en je oma voelde het aan haar water. En tegelijkertijd gebeurt er zoveel in ons moderne leven: hoe filteren we wat goed voelt en wat bijvoorbeeld gewoon stress of onzekerheid is?

Emma Lucy Knowles leert ons in Vertrouw op je intuïtie hoe je je intuïtie kunt ontwikkelen. Het staat vol praktische adviezen, oefeningen en meditaties. Als je meer in verbinding staat met je intuïtie, kan dat zorgen voor een positieve verandering op alle gebieden van je leven. Instinctief weet je namelijk wel wat goed voor je is. Of het nu om relaties, werk of gezondheid gaat. Luister naar je intuïtie, vertrouw op je innerlijke wijsheid en ontdek dat het geheim om je leven te veranderen al in je zit.

Emma Lucy Knowles woont in Londen en is een intuïtief medium en meditatieleraar. Ze werkt ruim vijftien jaar met kristallen en energie. Ze schreef eerder het boek De kracht van kristallen.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Psychologie algemeen
Unieboek | Het Spectrum
22 juni 2021
22 juni 2021

Reacties op: Vertrouw op je intuïtie