Vertrouw op mij

Als drie volwassen kinderen van Jack en Clattie Palmer na de begrafenis van hun vader bij elkaar zitten in het ouderlijk huis, doet hun moeder een schokkende mededeling: Jack had een buitenechtelijke zoon, Titus, verwekt in het eerste jaar van hun huwelijk. aanvankelijk wil niemand iets met hem te maken hebben, maar dit verandert als Hugh, de jongste, hoort dat zijn halfbroer eigenaar is van een groot pand in een trendy wijk in Londen. Door samen te gaan werken met Totus zou hij zijn droom - een eigen restaurant - kunnen verwezenlijken. Moeder, broers, zuster, partners en al hun kinderen raken bij het project betrokken. Titus en Hugh blijken echter heel verschillende opvattingen te hebben over het runnen van een bedrijf. Wantrouwen, jaloezie en koppigheid zorgen voor veel spanningen en verdriet. Uiteindelijk zijn het de vrouwen die een doorbraak forceren.

Vertrouw op mij schetst op ontroerende wijze hoe families met elkaar verkeren, hoe kinderen zich losmaken van hun ouders en hoe liefde zich niets aantrekt van vooroordelen...

Recensies (2)

Meer recensies

Is Vertrouw op mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vertrouw op mij