Verwonder

Mijn ouders hebben een gezinshuis. Ik ben opgegroeid met pleegkinderen en dat heeft mij geleerd dat lang niet elke thuissituatie hetzelfde is. Door de jaren heen heb ik naast de vele mooie en bijzondere momenten, ook lastige en pijnlijke momenten ervaren. Dit boek is een verzameling van deze momenten, ervaringen en mijn emoties. Dit is mijn persoonlijke verhaal over het opgroeien als 'eigen kind' in een gezinshuis.

Marlin Wildeboer (22 jaar) studeert Toegepaste Psychologie in de mooie stad Groningen. Na jaren pleeggezin te zijn geweest voor crisisplaatsingen, hebben haar ouders sinds december 2015 een gezinshuis. In haar boek Verwonder deelt Marlin haar ervaring en kennis.

Is Verwonder het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Verwonder