Verzonken herinneringen 2.0

Ja, dit is een apart boek en de titel is ook een beetje vreemd maar dat is niet zo. Mijn oom Henk (Pijl) van den Berg heeft ook een boek geschreven met ongeveer dezelfde onderwerpen als waar mijn boek over gaat. En dit boek heet ‘Verzonken herinneringen’. Daarom heeft mijn boek de toevoeging van 2.0 Het gaat over dingen die in mijn leven zijn gebeurd die ik vrijwillig wil delen. De eerste hoofdstukken gaan over feitelijkheden en vertelsels over mijn jonge jeugd en het leven in een groot gezin in West-Brabant. Hier komen ook wetenswaardigheden en anekdotes van mij en mijn familie aan de orde. Verdere hoofdstukken gaan over mijn carrière als wielrenner en tot slot enkele hoofdstukken over mijn werk en verblijf in buitenland en in Nederland. De hoofdstukken over mijn verblijf in het buitenland en over mijn werk zijn voor sommige onder jullie niet zo interessant maar het geeft wel mooie verhalen en vertelsels over een gewone West-Brabantse jongen in het buitenland.

Is Verzonken herinneringen 2.0 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verzonken herinneringen 2.0