Vijf generaties

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0
Vijf generaties met ieder een bijzonder verhaal.

Een zonnestraal in donkere tijden is de voorloper op Het geluk van de regen.
Rosalie die het als kind al zwaar had en trouwt met de verkeerde man. Hij maakt haar leven tot een hel. Slaat haar, gaat vreemd en sluit haar op in de kelder van hun huis.

Het geluk van de regen
Lucia (dochter van Rosalie) werkt bij een roddelblad. Een man die wraak wil nemen haalt een gemene streek met haar uit, die vervolgens op internet belandt. Ze vlucht en bouwt een nieuw leven op, maar de stalker laat haar niet met rust.

Het bloed in de sneeuw
Sarah (dochter van Lucia) heeft met haar man een herenhuis gekocht in de stad. Naast hun woont een geheimzinnige buurman en al gauw worden ze door hem geterroriseerd. Ze besluiten terug te keren naar hun roots, maar het stopt niet, ze ontdekken nog veel meer.

Alleen maar tegenwind
Evelien (dochter van Sarah) gaat met haar schilderstukken naar een expositie. Als ze bij een man in zijn kasteel mag overnachten, doet ze een ontdekking. Het is te laat en ze mag niet meer weg.

Sterren in de nacht
Sophie (dochter van Evelien) leeft met een groot geheim en ze krijgt een affaire met de man van haar stiefmoeder. Als ze samen op de vlucht slaan en haar stiefmoeder hun achterna komt, loopt dit volledig uit de hand. Een prachtig einde van deze omnibus.

Van begin tot het einde spannend. Romantisch en met onverwachtse wendingen.
Miranda Vos-Damen (1973) schreef eerder het boek ‘Hartsvriendinnen’ verschillende gedichtenbundels en kinderboeken. Schrijfster van ‘Het geluk van de regen’

Spannende boeken algemeen
Stefan Vos