Vind me

Vind me

Gelezen 4 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 32 Favoriet 0 Recensies 1
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

Vind me van André Aciman is het langverwachte vervolg op zijn bestseller Noem me bij jouw naam. In Vind mekeert André Aciman terug naar de hoofdpersonen van zijn wereldwijde bestseller, vijftien jaar na die allesbepalende zomer.

Elio's vader Samuel – gescheiden – is op weg naar Rome om een bezoek te brengen aan zijn zoon, die pianist geworden is. In de trein raakt hij in gesprek met Miranda, een jonge fotograaf. Het is een ontmoeting die zijn leven voorgoed zal veranderen. Elio verhuist kort daarop naar Parijs, waar ook hij een intense relatie krijgt, terwijl Oliver – inmiddels professor in de Verenigde Staten en vader van twee volwassen zoons – overweegt terug te keren naar Italië. Naar degene van wie hij nooit afscheid heeft kunnen nemen.

André Aciman schrijft in Vind me opnieuw op meesterlijke wijze over gevoel, emotionele nuances en verlangen. Vind me voert de lezer terug naar de magie van een van de bekendste hedendaagse romances en toont de kracht van ware liefde.

Ambo|Anthos
29 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,99 Bestel het e-book € 12,99

Lezersrecensies (1)

Vind me. In de kiosk van het station...

door: Rudy Fosselle 2 likes
In het station van Florence begint het vervolg op 'Noem me bij jouw naam'. Een magistraal boek dat nu zowat iedereen bij naam kent dankzij de fenomenale verfilming. In 'Vind me' is professor op rust Samuel, Sami voor de vrienden op weg naar zijn zoon Eliot en ontmoet er op de trein naar Rome voor...