Vind me

Vind me van André Aciman is het langverwachte vervolg op zijn bestseller Noem me bij jouw naam. In Vind mekeert André Aciman terug naar de hoofdpersonen van zijn wereldwijde bestseller, vijftien jaar na die allesbepalende zomer.

Elio's vader Samuel – gescheiden – is op weg naar Rome om een bezoek te brengen aan zijn zoon, die pianist geworden is. In de trein raakt hij in gesprek met Miranda, een jonge fotograaf. Het is een ontmoeting die zijn leven voorgoed zal veranderen. Elio verhuist kort daarop naar Parijs, waar ook hij een intense relatie krijgt, terwijl Oliver – inmiddels professor in de Verenigde Staten en vader van twee volwassen zoons – overweegt terug te keren naar Italië. Naar degene van wie hij nooit afscheid heeft kunnen nemen.

André Aciman schrijft in Vind me opnieuw op meesterlijke wijze over gevoel, emotionele nuances en verlangen. Vind me voert de lezer terug naar de magie van een van de bekendste hedendaagse romances en toont de kracht van ware liefde.

Redactionele recensie

Recensies (5)

Meer recensies

Is Vind me het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vind me