Visioen

Visioen

Rank 404 Gelezen 8 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 55 Favoriet 1 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Tijdens een van de heetste nachten die New York ooit heeft meegemaakt, wordt het lichaam van een jonge vrouw gevonden. De moordenaar heeft haar achtergelaten met om haar hals een rood lint gestrikt en haar handen in gebed gevouwen. Maar het alarmerendste is dat haar ogen met chirurgische precisie uit hun kassen zijn gehaald.

Als het aantal verminkte doden oploopt, en Eves trouwe luitenant Peabody ernstig gewond raakt tijdens het onderzoek, doet Eve iets wat ze nog nooit eerder heeft gedaan: ze roept de hulp in van een medium, die het ene schokkend nauwkeurige en gedetailleerde visioen na het andere krijgt.

Thriller
Spannende boeken algemeen
Eve Dallas (19)
Boekerij
04 augustus 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Rani0112

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in augustus?
01 augustus 2020 44 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

Een beter verhaal over Eve Dallas

door: Ria Verreyt 1 like ebook
Jonge vrouwen worden bij bosjes vermoord. Eve staat voor een raadsel. De moordenaar weet wat hij doet, laat geen sporen na. Dan komt er een medium die beweert de moorden tot in detail in haar visioenen te zien, alleen het gezicht van de moordenaar ziet ze niet. Zij is bereid om de politie te...