Vlieg vrij

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Wat doe je als je voelt dat je zelden je ware zelf laat zien?

Uiterlijk leidt moderne nomade Iris een vrij leven, maar vanbinnen wordt ze door van alles beperkt: ze houdt zich vaak in, vindt het lastig om haar grenzen aan te geven en als ze zich afgewezen voelt zoekt ze afleiding door urenlang te Netflixen. Bovendien loopt het helemaal niet lekker met haar vriend.
Gedreven door de dynamiek van hun intense relatie, gaat Iris op onderzoek uit. Hoe kan ze zich innerlijk bevrijden? Ze vast vijf dagen, schrijft zich in voor een stilteretraite in Thailand, neemt deel aan een ayahuasca-ceremonie en keert dieper naar binnen dan ooit tevoren. Door haar diepste pijn in de ogen te kijken, wordt ze zich bewust van haar ware natuur en kan ze steeds vaker haar sprankelende, vrije zelf zijn.

Vlieg vrij is licht, oprecht en heel herkenbaar. Het perfecte boek voor wie zijn angsten wil ontmaskeren en zijn visie op het leven durft te herzien.

Feelgood
Uitgeverij Schlagwein