Vloed en eb

Vloed en eb brengt het relaas van eigen ervaringen, gebeurtenissen die onrust en stormen veroorzaakten in mijn leven. Het brengt belevenissen en gevoelens rond grote en ingrijpende levensthema’s naar boven die iedereen op bepaalde momenten kan tegenkomen. De stormen in mijn leven waren onder andere omgaan met verlies en dood, ziekte als leerproces en mijn levenswerk ontdekken. Aangezien het eigen ervaringen zijn en jij en ik anders zijn en anders in het leven staan, kan het best zijn dat jij je niet kan vinden in mijn manier van omgaan met bepaalde gebeurtenissen. Misschien vind je me op bepaalde momenten zelfs gek. En dat is goed! Mijn weg hoeft immers niet jouw weg te zijn, toch?In deel twee vind je enkele oefeningen die ik zelf heb toegepast en die me geholpen hebben op mijn levensweg. Misschien kunnen ze jou ook helpen?Geniet van elke dag die je geschonken wordt en wees dankbaar voor alles wat er is! +

Waargebeurde verhalen
Boekscout VOF