Vloeibare liefde

Vloeibare liefde

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Spots 1   Topics 0
VLOEIBARE LIEFEDE IS EEN BOER VOL WARMTE, LIEFDE EN PLEZIER.
Na het enorme succes van Ch au Poeha (meer dan 30,000 exemplaren) komt Hans Melissen opnieuw met een bundel schitterende anekdotes. Verhalen die deze keer zijn gerelateerd aan het mooiste wat de mens heeft: liefde.
In tien aanstekelijke vertellingen brengt de auteur verslag uit van zijn belevenissen in een wereld vol wijnen. Tegelijkertijd neemt hij op humoristische wijze afstand van nog veel voorkomend, onzinnig en lachwekkend geleuter over wij. De kracht van Melissen's verhalen schuilt in de eenvoud van zijn vertellingen. Ze zijn meeslepend, verrassend en met subtiele humor doorspekt. Wie dit leest krijgt dorst!
Melissen is in het dagelijks leven scenarioschrijver en regisseur van vele televisieprogramma's. ovendien is hij een verwoed amateurkok.
OVER CH EAU POEHA:
'Melissen heeft met Ch au Poeha een kostelijk werkje afgeleverd.' De Telegraaf
'Een meesterlijk bockje...' Mulder, Barend en Van Dorp
'De verhalen zijn zo gecomponeerd dat je goed kunt merken dat Melissen van beroep scenarioschrijver is. Ze kemen bijna allemaal verrassende wendingen. Soms op het bizarre af. Dat maakt het leuk. Melissen weet ook goed een situatie le schetsen, waardoor menig verhaal concreet wordt voor iemand die ook maar een beetje van goede vijn houdt...' Gert Crum, Wijnplezier.nl

Korte verhalen
Gebundelde columns en interviews