Vlucht voor het donker

Vlucht voor het donker

Rank 161 Gelezen 21 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 39 Favoriet 3 Recensies 9
Feelgood   Topics 0

‘De angst voor het verleden en de kwetsbaarheid van het heden putten me uit en vernietigen me van binnenuit.’
Emma Wijnants gaat gebukt onder een beschadigd verleden. Als ze na een stage tijdelijk uit Nieuw-Zeeland terugkeert, wordt ze verrast door een oud verlangen. Ze voelt zich aangetrokken tot Tyler, de beste vriend van haar broer.
Ze probeert het te onderdrukken, maar langzaam wordt ze ingehaald door haar oude demonen. Kan ze haar geheim verborgen houden en zich focussen op haar toekomst zonder toe te geven aan wat ze voor hem voelt?
Deirdre Vinck (1990) is geboren in België en woont sinds enkele jaren in Nederland. Haar interesse voor taal groeide tijdens haar opleiding aan de kunsthumaniora in Antwerpen. Ze kwam in aanraking met werken van diverse auteurs, wat haar stimuleerde om zelf te schrijven. Gaandeweg legde ze zich erop toe ook voor anderen te schrijven. ‘Vlucht voor het donker’ is haar debuutroman.

Romantiek
Romantiek
Uitgeverij Ellessy
08 november 2022
08 november 2022

Reacties op: Vlucht voor het donker