Voel je beter in 5

Voel je beter in 5

Voel je beter in 5 is dé kickstart voor een lang en gezond leven. Dr. Chatterjee bewijst door middel van simpele tips en adviezen hoe eenvoudig een gezond leven kan zijn en hoe gemakkelijk het in te passen is in je dagelijkse routine.

Een gezonder leven staat bij veel mensen hoog op het verlanglijstje. Maar de juiste keuzes maken en
die ook volhouden is knap lastig. De Britse huisarts Rangan Chatterjee laat met dit boek zien dat dit ook heel eenvoudig kan zijn. Hij bedacht een simpel stappenplan waardoor je met minimale inspanningen een duurzame gezonde leefstijl ontwikkelt. Het boek staat boordevol leuke en gevarieerde tips en adviezen: van smoothies die je brein een mentale oppepper geven en effectieve manieren om stress te verminderen tot work-outs waar je soepeler en sterker van wordt. Met deze levensgids bereik je in no time een lang en gezond leven!

‘Een fantastisch boek dat je helpt om je leven écht te veranderen. Dokter Chatterjees methode is eenvoudig maar o zo effectief.’ B.J. Fogg, auteur van Tiny Habits

‘Met dit nuchtere, toegankelijke boek is een gelukkiger en gezonder leven voor iedereen weggelegd.’ Jamie Oliver
Business & Management , Gezondheid & Psychologie
Gezondheid algemeen