Vol verwachting

Rank 1440 Gelezen 91 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 72 Favoriet 1 Recensies 7
Literatuur & Romans Artikelen 1 Spots 1   Topics 0
De twee zussen Anouk en Hanne Jacobs hebben een hechte band, maar zijn compleet verschillend. Anouk vliegt de hele wereld over als purser bij KLM. Ze geniet van haar vrijheid en leeft een avontuurlijk bestaan. Hanne is al jaren samen met Bas. Ze zijn getrouwd en willen dolgraag een kindje. Maar een zwangerschap blijft uit en Hanne en Bas starten noodgedwongen met ivf.
Dan blijkt Anouk zwanger te zijn van een man met wie ze één nacht heeft doorgebracht na een feest op Mambo Beach, en de zussenband komt flink onder druk te staan. Wat moet Anouk met een zwangerschap? Wil ze het kindje eigenlijk wel houden? En kan Hanne ermee omgaan dat haar onverantwoordelijke zus wél zwanger is?

Romantiek
Uitgeverij Marmer
12 mei 2020
14 mei 2020

Minca (My Winged Books) Hebban Recensent

Een prachtige maar emotionele rollercoaster

door: Minca (My Winged Books) 1 like

Sinds 2018 is er elk jaar een nieuw boek verschenen van Madelein Kerseboom. Het begon met De Hot Daddy List, zowel hilarisch als mooi, gevolgd door Verleidelijk lekker. In 2020 verscheen Vol verwachting. Een verhaal over een zussenrelatie die onder spanning komt te staan door het al dan niet...

Reacties op: Vol verwachting