Voor een echt succesvol leven

Het kan haast niet anders dan dat u succes wilt bereiken in uw werk en in uw leven. Maar waarom wilt u dat? Het pad naar succes is zwaar en wat heeft u eigenlijk aan succes? Zitten wij zelf aan het stuur in het nastreven van onze dromen of zijn wij het willoze slachtoffer van 'iets in ons hoofd'?

Dit boek probeert een lans te breken voor hen die onsuccesvol zijn. Voor hen die een leven leiden dat nergens toe leidt, die niets nalaten: geen kinderen, geen gedachten, geen boeken, niets. De mensen die louter genieten of misschien zelf helemaal niks doen. Misschien moet u het ook eens proberen.

Recensies (1)

Is Voor een echt succesvol leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voor een echt succesvol leven