Voor het te laat is

Voor het te laat is

Rank 228 Gelezen 11 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 134 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

In een welgestelde wijk van Savannah wordt een dode vrouw gevonden. De buurtbewoners zijn geschokt en voor misdaadverslaggever Harper McClain is de zaak nog verontrustender: het slachtoffer was een bekende van haar.
Naomi Scott was 24. Een rechtenstudente die als barmeisje werkte om de eindjes aan elkaar te knopen en die grootse plannen had voor de toekomst. Ze zou de wereld gaan veranderen. In plaats daarvan eindigde haar leven op straat, in het holst van de nacht, door een enkele kogel.

Er zijn geen getuigen, maar wel drie verdachten: Naomi’s vriendje, dat een crimineel verleden heeft waarvan hij zegt afstand te hebben genomen. Haar baas, die twee jaar geleden een ander jong barmeisje stalkte. En de zoon van de officier van justitie, Naomi’s ex. Alle drie de mannen beweren van Naomi te hebben gehouden. Maar Harper weet maar al te goed dat liefde de meest meedogenloze moordenaars maakt.

De pers over Voor het te laat is

‘Zoooooo goed! Een verrassende thriller met een fantastische hoofdpersoon. Smeek, leen, steel desnoods een exemplaar!’ C.J. Tudor, auteur van De krijtman

‘Een eersteklas thriller: razendsnel, intrigerend en met een vleugje romantiek.’ Kirkus Reviews
‘Harper is zo’n aantrekkelijk personage dat we kunnen wachten op een vervolg.’ Publishers Weekly

Harper McClain (2)
David Orthel
Boekerij
22 augustus 2019

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,99 Bestel het e-book € 11,99

Door lezers

Thriller Café / Thrillers augustus 2019
01 augustus 2019 37 reacties
  Meer artikelen

Hebban recensie

Anne Terwisscha Hebban Recensent

Aanklacht tegen mannen die vrouwen lastigvallen

door Anne Terwisscha op 11-09-2019

Aan het eind van een avondje stappen in het café waar haar vriendin Bonnie werkt, krijgt journaliste Harper McClain een telefoontje van persfotograaf Miles: er is een lichaam gevonden. Harper spoedt zich er naartoe en komt erachter dat Naomi is vermoord, een jonge rechtenstudente die een bijbaantje had in hetzelfde café.

De meest voor de hand liggende verdachte moet iemand uit de naaste kring...

Lezersrecensies (1)

Weer een fantastische thrillerschrijfster ontdekt!

door: Katja 1 like
Christi Daugherty heeft voor volwassenen eerder enkel het boek De Echomoorden geschreven. Wat tevens het eerste deel over Harper McClain is. Toch is dit boek (Voor het te laat is) ook goed te lezen zonder dat je het eerste deel gelezen hebt. Als je De Echomoorden toch wilt lezen, raad ik je aan om...