Voor jou wil ik sterven

Isabel en Marcus Raine zijn het volmaakte stel: zij is een bekende romanschrijfster, hij een briljante game-ontwerper. Hun huwelijk is nog even romantisch als toen ze vijf jaar geleden trouwden en het geluk lijkt op hun hand. Tot op een ochtend als alle andere Marcus zijn tas pakt, Isabel gedag kust en van de aardbodem verdwijnt.

Hoe vaak Isabel hem die dag ook belt, ze krijgt alleen zijn voicemail. En als ze dan eindelijk vanaf zijn gsm wordt gebeld, hoort ze het geschreeuw van een man in doodsangst. In paniek belt Isabel de politie, die lauw reageert: volwassen mannen verdwijnen niet zomaar. Ze haast zich naar zijn kantoor, maar raakt daar betrokken bij een inval van de FBI. Uren later komt ze bij in een ziekenhuis, waar de politie haar ondervraagt over Marcus Raine. De echte Marcus Raine.

Redactionele recensie

Recensies (7)

Meer recensies

Is Voor jou wil ik sterven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voor jou wil ik sterven