Voor onze dochters

Voor onze dochters

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
‘De vrouw is het prototype van onze diersoort. Zij die het goede wil doen. Zij die haar leven en haar leefomgeving glans en schoonheid geeft.’

De wereld wacht op vrouwelijk leiderschap. Precies daar ligt de sleutel voor onze vreedzame en duurzame toekomst. De hedendaagse realiteit is anders. Vrouwen worden nog steeds onderdrukt. Maar waarom eigenlijk?

Op zoek naar het waarom van vrouwenonderdrukking neemt Monika Bankert je mee op een tijdreis. De wereld van man en vrouw door de evolutie heen. Vanaf de oerknal naar het digitale heden. In dit meesterlijke onderzoek vind je alle antwoorden. Een rijk boek met het echte evolutieverhaal van onze diersoort, de successtory van religie en het belang van vrouwelijk leiderschap voor onze overleving. Het gaat je blik op de mensheid veranderen.

‘Samen op weg naar een toekomst waarin de vrouwelijke stem weer de doorslag geeft. Gelijk aan het groepsleven van alle andere dieren.’

Als accountant en interim-manager van het internationale bedrijfsleven zocht Monika Bankert de waarheid achter cijfers en financiële problemen. Totdat ze verder keek dan haar zakenwereldbubbel, en de grootste schandvlek van de mensheid zag. Vanaf dat moment besloot zij hier iets aan te doen. Met inzet van haar vakkennis ging zij op zoek. Ontdek in Voor onze dochters de verrassende waarheid.

Literaire non-fictie algemeen
BRiD Publications