Voordat je me kende

Rank 1095 Gelezen 9 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 6
Feelgood   Topics 0
Zeven jaar geleden vertrok ze in het holst van de nacht door het raam van haar slaapkamer en liet ze alles achter. Al die jaren was ze spoorloos, niemand kon haar vinden en eindelijk dacht ze vrij te zijn… tot dat ene telefoontje dat alles veranderde.

Als Isabella Lombardo na jaren zwerven door de straten van New York een telefoontje krijgt dat haar ouders vermoord zijn, leert ze eindelijk de waarheid over hun mysterieuze leven kennen. Isabella gaat tegen beter weten in naar de begrafenis, maar voor ze het weet is ze het middelpunt van een heuse bendeoorlog en valt ze in handen van een hele foute man, die uit alle macht probeert zijn eigen verleden voor haar te verbergen.

Wat hij met de moord op haar ouders te maken heeft en hoe een meisje van zwerver naar de kroonprinses van de onderwereld transformeert? Dat lees je in 'Voordat je me kende.'

Feelgood
Romantiek
Dutch Venture Publishing
02 februari 2023
02 februari 2023

Reacties op: Voordat je me kende