Adviserende feedback

Feedback is een cadeau, zeggen ze. Maar soms voelt het als een aframmeling met een strik eromheen. Veel mensen zijn dan ook huiverig voor feedback. Laat staan dat ze er zelf om vragen. Toch is dat juist wat we moeten doen, vindt Axelle de Roy. Door actief om feedback te vragen, werk je aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling. Feedback vragen leer je op speelse wijze met de boeken en kaartensets van Axelle de Roy. In Vraag gewoon feedback - Deel 2 ligt de focus op adviserende feedback. Ga direct aan de slag met de opdrachten, inclusief extra uitleg en praktijkvoorbeelden. Feedback is een krachtig groeimiddel. Het levert veel op. Het is lekker en soms spannend. Gewoon doen!

Is Adviserende feedback het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Adviserende feedback