Vriendinnen voor altijd Het stille volk, De troost van het stille volk, De gouden stem

Vriendinnen voor altijd

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
De avonturen van de populaire familie Prinsen gaan door.
In Het stille volk verdwijnt Franca in het ruige Finland. Haar verloofde Tjarco heeft het hier erg moeilijk mee, en door haar geheugenverlies duurt het maanden voor ze terugkeert. De troost van het stille volk gaat over Christien, die Franca's rampreis naar Finland overdoet om nare herinneringen te vergeten. Dat is echter ook het begin van een nieuwe reeks onvoorspelbare gebeurtenissen. Het laatste deel in deze bundeling is De gouden stem, over de prachtige stem van Mary Rose en de moeite die haar vader doet om haar ver bij het concertpodium - en haar geliefde - vandaan te houden.
Vervolg op trilogieën De gouden generatie, De volgende generatie en Een ware familie

Leni Saris schreef vijftien delen in deze beroemde serie over de familie Prinsen en hun nakomelingen. De Rotterdamse auteur verkocht meer dan zeven miljoen exemplaren van haar boeken.

Feelgood , Romantiek
Streek- en familieromans