Roger de Marskramer 4 Vrome onschuld

Vrome onschuld

Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0

In het voorjaar van 1475 is Roger op weg naar Totnes als hij maar net kan ontsnappen aan een bende struikrovers. Hij probeert wat meer over hen te weten te komen en ontdekt dat ze de streek al tijden terroriseren; ze hebben zelfs de moord op twee jonge, onschuldige kinderen op hun geweten!
Als hij in de stad is aangekomen en bij toeval een slaapplaats krijgt aangeboden in het huis waaruit de kinderen verdwenen zijn, wordt zijn nieuwsgierigheid gewekt. Hoe konden ze zonder dat iemand het merkte uit het huis verdwijnen? Waren ze uit vrije wil verdwenen, of ontvoerd? En hoe was het mogelijk dat niemand het tweetal meer gezien had tot ze zes weken later gruwelijk verminkt in de rivier werden aangetroffen? Roger beseft dat hij pas verder zal kunnen reizen als hij antwoorden op die vragen heeft gevonden...

Thriller
01 mei 2009

Michael Berg Auteur

Middeleeuws voor beginners

door: Michael Berg 1 like
Kate Sedley is het pseudoniem van Brenda Margaret Lilian Honeyman Clark, geboren te Bristol in 1926. Vanaf 1991 schrijft Kate Sedley ieder jaar een zgn. ‘Middeleeuwse thriller’ met in de hoofdrol Roger, de marskramer. De teller staat inmiddels op zeventien.
We schrijven eind vijftiende eeuw....

Reacties op: Vrome onschuld