Vruchtbaar

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 1 Recensies 0

Hoe voelt het om jezelf hormooninjecties te geven? Wat zijn de mogelijkheden in het medische en alternatieve circuit? Hoe houd je het leuk tussen de lakens? Wanneer is het “proberen” (even) genoeg geweest? En: hoe kun je als buitenstaander iemand met een nog onvervulde kinderwens steunen? In Vruchtbaar delen bijna vijftig professionals en ervarings-deskundigen hun expertise, inzichten en diepste gevoelens met je. Ilse: ‘In een vruchtbaarheidstraject moet je zó veel. Van de dokter moet je hormonen spuiten, van je omgeving moet je “het” loslaten en van jezelf moet je niet zo zeuren. Laten we vooral minder moeten.’

Ilse Ruijters (1979) is schrijfster. Met haar psychologische thrillers Later als ik dood ben en De onderkant van sneeuw won ze verschillende prijzen. Toen ze na acht jaar proberen eindelijk via IVF in verwachting raakte, schreef ze met Vruchtbaar het boek dat ze zelf had gemist: een waarheidsgetrouw, maar hoopvol en positief boek.

Gezondheid & Psychologie
Zwangerschap en opvoeding algemeen (populair)
Uitgeverij Water
10 april 2019