Ilse Ruijters_Later als ik dood ben

VN:

Later als ik dood ben

Rank 6077 Gelezen 633 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 447 Favoriet 22 Recensies 83
Thrillers & Spanning Artikelen 11 Newsroom 1 Lijsten 7 Spots 16   Topics 0   Leesclub

Elin ligt op de grond, gevangen in pijn, bloedend. Het leven stroomt uit haar lichaam. Balancerend tussen leven en dood herbeleeft ze haar verleden - hoe ze op een dag ontdekte dat haar bestaan een grote kluwen leugens was. En hoe ze de waarheid dacht te kunnen vinden door te gaan werken in een tbs-kliniek. Maar aan elk antwoord dat ze vond, hing een prijskaartje.

Ilse Ruijters won met Later als ik dood ben de Hebban Award 2017 voor Beste Thriller

Thriller
The House of Books
29 september 2016
29 september 2016

Klein van opzet, groots qua uitwerking en thematiek.

door: Koen Chevalier 1 reactie 1 like

Ruim twee jaar was het wachten op de nieuwe thriller van Ilse Ruijters. Twee jaar die in de beleving van menig thrillerfan nog veel langer aanvoelden. Ruijters had met haar debuut De onderkant van sneeuw dan ook dusdanig veel indruk gemaakt. Naast talloze lovende reacties won ze met het boek de...

Reacties op: Later als ik dood ben