Meisje van me

Tom is eigenaar van de Mindset Academy, een zeer succesvol coachingsbedrijf dat zijn cliënten leert het verleden los te laten en te focussen op de toekomst. Toms vrouw Amber is coach en geeft zijn succes een gezicht. Het leven lacht hun toe, maar privé hebben ze het niet zo makkelijk. Doordat Amber geen baarmoeder heeft kunnen ze geen kinderen krijgen. Ze vragen Kirsten, een van de studenten aan de Mindset Academy, om hun draagmoeder te zijn. Zij zegt zonder aarzelen ja. Amber en Tom zijn bij de bevalling in het ziekenhuis en zijn dolblij als dochter Emma is geboren. Wanneer ze hun meisje de volgende ochtend willen ophalen, blijken Kirsten en Emma te zijn verdwenen. Wat is er gebeurd? Waar is Emma? Is dit Kirstens eigen keuze of zit het verleden Amber en Tom toch op de hielen?

Redactionele recensie

Recensies (82)

Meer recensies

Is Meisje van me het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Meisje van me