Vulling & vervulling

Vulling & vervulling

Rank 8203 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Ben je op zoek naar wat er meer is? Wil je fit, energiek, voldaan en gelukkig zijn?
Is er iets in je dat roept om verandering?
Dan is dit jouw boek.

Gezond zijn, gezond leven en oud worden, hoe doe je dat?
Voeding wordt vaak als bepalend beschouwd voor de gezondheid.
En natuurlijk helpt gezond eten. Er zijn echter meer factoren die bepalen of jij je gezond, fit en vol energie voelt. Zoals minder stress, goede relaties, een gezonde omgeving, leven in harmonie, voldoening vinden in hoe je leeft en wat je doet.

Dit gezondheidsboek gaat niet over hoe je je lichaam, je leven en je tijd vult, maar hoe je naast de Vulling ook Vervulling kunt vinden en daarmee zelf zorgt voor een goede gezondheid. Je bent zoveel meer dan alleen maar lichaam, cellen en DNA, meer dan alleen een fysiek wezen.

Dit boek gaat over de vaak onderbelichte menselijke kwaliteiten, jouw levenskwaliteiten. Het geeft je inzichten en maakt duidelijk dat er meer is op het gebied van gezondheid. Heel veel meer dan je ooit voor mogelijk hebt gehouden. Daarmee kan je zelf richting geven aan een gezond, gelukkig en vervuld leven.
Religie & Spiritualiteit
Het Getij