Vuur

Vuur

Rank 8101 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0

Drie mannen, twaalf wereldsteden… Audrey Carlan weet wat haar lezers willen!

Parker, Bo en Royce zijn echte vrouwenmagneten. Ze zijn er zelfs zo goed in dat ze er hun beroep van hebben gemaakt. Samen runnen ze het bedrijf Mannen van de Wereld en vliegen ze de hele wereld over om kapitaalkrachtige vrouwen bij te staan bij allerhande klussen.

Als Parker naar Rio moet om een zakenpartner van zijn broer uit de brand te helpen, klinkt dat als een mogelijke vakantie. Maar hij is er niet zeker van of hij zijn geliefde wel alleen kan laten...

Zijn volgende bestemming is Hollywood, de plek waar dromen uitkomen. Maar Parker leeft al in een droom. Moet hij zich wel laten verleiden door die knappe deelneemster aan het tv-programma waarvoor hij is ingehuurd?

Lezersreacties
‘Vol humor, spanning, verrassingen en natuurlijk met de zinderende hitte die ik bij Carlan zo waardeer.’

‘Wat een geweldige rollercoaster!’

‘Ik kan niet wachten op de volgende. Schiet op, Audrey!’

‘Ik heb gelachen, gehuild en zo veel gevoeld tijdens het lezen van dit geweldige boek, dat het wel leek alsof ik er deel van uitmaakte!’

Romantiek
Meulenhoff Boekerij B.V.