Vuurwerk in de sneeuw

Gelezen 143 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 76 Favoriet 8 Recensies 5
Feelgood Spots 12 Top25's 2   Topics 0
Tyler O’Neils belangrijkste voornemen deze Kerstmis? Er een groot feest van maken. Niet voor zichzelf, maar voor zijn dochter, Jess. Hij heeft trouwens zelf ook wat te vieren, want Snow Crystal, het ski-resort dat hij met zijn broers runt, is volgeboekt met de kerstdagen. Dat betekent dat Brenna, zijn beste vriendin, bij hem moet logeren, en hij mag absoluut niet laten merken dat hij meer dan alleen vriendschap voor haar voelt.

Ski-instructeur Brenna Daniels vindt dat ze het prima voor elkaar heeft. Ze heeft van haar hobby haar werk gemaakt én ze kan dagelijks samenwerken met Tyler, op wie ze al jaren verliefd is. Niet dat er ooit iets gebeurd is… Ze verwacht dan ook niet dat het problemen zal opleveren dat ze een paar weken een huis zullen delen.

Dan gebeurt er iets wat ze geen van beiden hadden verwacht: Tyler kust haar, en nu is alles anders…

Romantiek
Romantiek
Harlequin Holland
27 oktober 2015
27 oktober 2015

Reacties op: Vuurwerk in de sneeuw