Waar ben je?

Waar ben je?

Gelezen 40 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 24 Favoriet 1 Recensies 3
Feelgood Spots 1 Top25's 2   Topics 0

Reina Crispijn beschrijft de levens van een moeder en haar afgestane dochter in Waar ben je?

Florine loopt stage bij een Parijs modehuis als ze zwanger raakt van een tweeling. De vader verdwijnt al gauw uit beeld en Florine staat de baby's, die in een klooster ter wereld komen, af voor adoptie. Dan keert ze terug naar Parijs om verder aan haar carrière te bouwen.

Tweeëntwintig jaar later. Abby wil weten wie haar biologische moeder is. Ze gaat naar Frankrijk en vindt het klooster waar zij en haar broer werden geboren. Daar ontmoet ze een tuinman, die haar helpt zoeken naar haar moeder. Die hulp is hard nodig ook, want Abby wordt flink tegengewerkt.

Reina Crispijn brengt met Waar ben je? een feelgoodverhaal over de Parijse mode-industrie, dromen en werkelijkheid, romantiek en familie. De auteur is bekend van de boeken Dochter van de maan en Dochter van de sterren, en van haar werk samen met zus Margreet.

Feelgood

Recensies

Marijke Verhoeven Auteur

Oprecht en warm

door: Marijke Verhoeven

Romanschrijfster Reina Crispijn heeft al meerdere titels op haar naam staan. Niet alleen heeft ze onder haar eigen naam Reina Bakker diverse jeugdboeken geschreven, samen met haar zus Margreet schreef ze meerdere romans en ook solo timmert ze aardig aan de weg. Met haar laatste alleen-geschreven...

Prachtige familieroman

door: Ideke 1 like
Heerlijk vlot en levendig beschreven. Je wordt gelijk in het verhaal meegezogen en leeft ontzettend mee met de hoofdpersonage. Weer een feelgood roman van Reina Crispijn.

Een warm boek

door: EllyK 1 like ebook
Ik heb weer genoten van deze Reina Crispijn...........(mijn eerste kennismaking met haar boeken was: De verborgen brieven). Zij heeft het vermogen om het verhaal zo te vertellen, dat het lijkt alsof het waargebeurd is. In dit boek gaat het over Florine, een jonge Nederlandse vrouw, die in Parijs...