Waar een wil is ben ik weg !

Liefde is als een droom, het huwelijk is de wekker

Het afgelopen jaar verzamelde Radio Veronica-dj Patrick Kicken in zijn radioprogramma Keihard Kicken! de leukste verbasterde spreekwoorden: spreukwoorden. Deze verhaspelingen, uitspraken en andere vreemde teksten worden dagelijks ingezonden door luisteraars. Elke avond reageerden weer tientallen mensen op zijn oproep en droegen zo de meest uiteenlopende teksten aan, zoals: ‘Drank maakt meer mooi dan je lief is’ en ‘Werk fascineert me, ik kan er uren naar kijken’.

In Waar een wil is, ben ik weg! zijn de leukste, grappigste en meest bizarre spreukwoorden verzameld. En dat is nog maar het begin! Want denk je zelf nog betere spreukwoorden te weten, stuur die dan naar patrick@radioveronica.nl of vul hem in op www.spreukwoord.nl

Is Waar een wil is ben ik weg ! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waar een wil is ben ik weg !