Waar gaan we naartoe?

Rank 7005 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
In 'Waar gaan we naartoe?' kijken 43 inspirerende stemmen naar de toekomst binnen hun vakgebied. Op basis van 43 concrete vragen — Groeien er binnenkort palmbomen in België? Hoe wonen we in 2040? Wie wordt de baas van de wereld? Kopen we straks drugs in de apotheek? Hoe lang gaan we nog te maken hebben met COVID-19? Wanneer zullen vrouwen evenveel verdienen als mannen?... — laten experts als Dirk Draulans, Leo Van Broeck, Rik Coolsaet, Jan Tytgat, Erika Vlieghe en Liesbet Stevens hun licht schijnen over wat ons te wachten staat.
Een inspirerend en vooral ook hoopgevend boek dat veel stof tot nadenken geeft. Uitgevoerd als een soort bijbeltje van de toekomst: klein formaat 13 × 18 cm, 288 pagina’s, harde kaft met linnen structuur en zilveren foliedruk plus leeslintje.

Met de medewerking van Stijn Baert, Yassine Boubout, Jean-Jacques Cassiman, Manu Claeys, Margot Cloet, Rik Coolsaet, Hannes Coudenys, Pedro De Bruyckere, Dominique Deckmyn, Dieter De Cleene, Toni De Coninck, Bruno De Cordier, Karel Decorte, Koen De Leus, Dirk Draulans, Selma Franssen, Paul Baeten Gronda, Leslie Hodge, Meini Nicolai, Raf Njotea, Tom Palmaerts, Sabine Peeters, Kris Peeters, Lotte Philipsen, Barbara Serulus, Thomas Smolders, Liesbet Stevens, Tracy Tansia, Herman Tournaye, Jan Tytgat, Wouter Van Bellingen, Leo Van Broeck, Ivan Van de Cloot, Filip Van den Abeele, Patrick Van der Vorst, Maarten Vangramberen, Sarah Van Liefferinge, Gino Van Ossel, Tony Verhelle, Erika Vlieghe, Hendrik Vos, Caroline Vrijens en Philippe Van Cauteren.

Korte verhalen
Mens en maatschappij algemeen
Luster Uitgeverij
23 november 2020
23 november 2020

Reacties op: Waar gaan we naartoe?