altijdwinnennavigatiesysteem

Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem

Gelezen 6 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

We leven in een wereld vol digitale technologie. Selfies. Big data. Sociale media. Emoji. Netflix. Slimme barbies. Bitcoins. Kunstmatige intelligentie. Biotechnologie. Insta-waardig. Algoritmes. Spotify. Smartphones. Zelfrijdende auto’s. Dickpics. Robots. En dat is slechts een niet geheel willekeurige selectie. Zo’n wereld leidt tot allerlei nieuwe vragen. Zoals: Waarom zitten er alleen maar lelijke mannen op Tinder? Waarom wil je winnen van je navigatiesysteem? Waarom lijken je selfies niet op jou? Word je bespioneerd door je slimme stofzuiger? Waarom helpen de aanbevelingen van Netflix niet écht? Waarom wordt je leven niet beter van Buienradar?

Rens van der Vorst geeft antwoord op deze belangrijke vragen. Hilarisch, soms kort door de bocht, soms genuanceerd, soms absurd, soms confronterend, maar altijd vol nieuwe inzichten om over na te denken.

Business & Management
Media en computercommunicatie
Atlas Contact
17 juni 2020
17 juni 2020

Reacties op: Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem