Wandel je slank en gelukkig

Wandelen om gewicht te verliezen of om fit te worden? Dat werkt toch niet? Dat ga ik doen als ik “oud” ben. Je moet
joggen, marathons lopen of uren naar de fitness om slank en fit te worden.

In dit boek maakt Lies Helsloot, ondernemer en gezondheids- en wandelcoach, korte metten met alle vooroordelen
over wandelen. Lies bewijst dat wandelen wél hip kan zijn en vooral dat het heel wat voordelen heeft voor jouw gezondheid. Omdat ze net zoals zoveel andere vrouwen een druk (en zittend) bestaan leidt, ontwikkelde ze een methode die perfect past in iedere levensstijl. Ons sedentaire bestaan heeft immers een grotere impact op onze fysieke en mentale gezondheid dan je zou denken: overgewicht, depressie …, maar vooral een verlies aan levensenergie.

In dit boek vertelt Lies hoe je uit die sedentaire spiraal springt met haar slimme en haalbare tips & tricks. Haar
methode leert je onder andere jouw natuurlijke gewicht te behouden en je hoofd tot rust te brengen.

Lifestyle & Vrije tijd
Sport en spel algemeen
Borgerhoff & Lamberigts
26 februari 2021
26 februari 2021

Reacties op: Wandel je slank en gelukkig